Daglig drift og styreinformasjon

Årsmøte Nedre Lågen Båtforening.

<div style="TEXT-ALIGN: center"> <font color="#0000ff" size="4"> <b>Årsmøte 2019 Nedre Lågen Båtforening avholdes på Glassmesteren  </b> </font> </div> <div style="TEXT-ALIGN: center"> <b style="color: rgb(0, 0, 255);"> <font size="4">d. 12.03.19 KL. 19.00 </font> </b> </div> <div style="TEXT-ALIGN: center"> <br /> </div> <div style="TEXT-ALIGN: center"> <font size="4"> <b style="color: rgb(0, 0, 255);"> <br /> </b> </font> </div> <div style="TEXT-ALIGN: center"> <b style="color: rgb(0, 0, 255);"> <font size="4">Vel møtt.</font> </b> </div> <div style="TEXT-ALIGN: center"> <b style="COLOR: rgb(0,0,255); FONT-SIZE: large"> <br /> </b> </div> <object style="WIDTH: 0px; DISPLAY: block; HEIGHT: 0px" id="SILOBFWOBJECTID" type="cosymantecnisbfw" cotype="cs"> </object>

Sesongen 2017

<p align="center"> <strong> <font class="rtb4"> <font color="#0000ff" size="4"> </font> </font> </strong> </p> <object style="WIDTH: 0px; DISPLAY: block; HEIGHT: 0px" id="SILOBFWOBJECTID" type="cosymantecnisbfw" cotype="cs"> </object>

St Hans feiring 2017

<p> <font size="4"> <font color="#000000"> </font> </font> </p> <object style="WIDTH: 0px; DISPLAY: block; HEIGHT: 0px" id="SILOBFWOBJECTID" type="cosymantecnisbfw" cotype="cs"> </object>

Nedre Lågen Båtforening.

<p style="LINE-HEIGHT: 150%; MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal"> <br /> </p> <strong> <h2 style="TEXT-ALIGN: center; MARGIN: 0px" class="tmpMainRow1"> <br /> </h2> <div> </div> </strong> <object style="WIDTH: 0px; DISPLAY: block; HEIGHT: 0px" id="SILOBFWOBJECTID" type="cosymantecnisbfw" cotype="cs"> </object>
Møte i havna d 050315

Skriv en kommentar: (Klikk her)

123hjemmeside.no
Antall tegn tilbake: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

Hei, jeg ønsker å sette meg på venteliste.
Har ikke gått til anskaffelse av båt enda, men vil være tidlig ute.
Ønsker plass på 3m
Mvh kristian fon

...

...Eller søk på nedre lågen båtforening på Facebook